Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолісніченко, Ангеліна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-12-02T15:01:21Z-
dc.date.available2018-12-02T15:01:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation1. Колісніченко Ангеліна. Impact of Educational Reforms on the Improving of Teachers’ training quality in the Netherlands / Ангеліна Колісніченко // «Порівняльно-педагогічні студії» (Ukraine) Укладачі: Лавриченко Н.М., Заболотна О. А. – Умань, 2018. – Вип. 3. – С. 20-27uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9833-
dc.description.abstractУ цій статті аналізується стан освіти в Нідерландах протягом останніх десятиліть та визначення основних реформ, які призвели до зростання рівня володіння англійською мовою голландцівuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничо-поліграфічний центр «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378 (492)-
dc.subjecteducational reformsuk
dc.subjectinternational ratings-
dc.subjectteachers’ training development-
dc.subjectstage of education-
dc.subjectvalue of knowledge and skills-
dc.titleImpact of Educational Reforms on the Improving of Teachers’ training quality in the Netherlandsuk
dc.title.alternativeВплив освітніх реформ на підвищення якості підготовки вчителів у Нідерландах-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article_kolisnichenko.pdf473,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.