Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-12-02T15:59:09Z-
dc.date.available2018-12-02T15:59:09Z-
dc.date.issued2018-11-22-
dc.identifier.citationУДК 37.091.4uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9845-
dc.description.abstractСучасна педагогічна думка в Україні, спираючись на наукові сягнення та досвід попередників, учених продукує ідею формування омадянсько-патріотичної свідомості, в основі якої лежать принципи го поступовості й безперервності. При цьому, чи не основною ідеєю є що воно має здійснюватися на всіх етапах формування особистості, чинаючи з раннього дитинства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМИКОЛАЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ІН Г, УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГОuk
dc.subjectгромадянсько-патріотична свідомість, діти дошкільного віку, В.Сухомлинський, художня літератураuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНОЇ СВІДОМОСТІ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГОuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVAN_HROMAD._PATRIOTYChNOI _SVIDOMOST.pdf410,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.