Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗагоруйко, Людмила Олексіївна-
dc.contributor.authorПлотніков, Євген-
dc.date.accessioned2018-12-02T17:35:55Z-
dc.date.available2018-12-02T17:35:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПедагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: тррансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 7-8 червня 2018 р.). /Ін-т педагогіки НАПН України / За заг. ред. О.І. Локшиної. – Київ-Дрогобич: ТзОВ «Трек-ЛТД», 2018. – С. 91–96.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9862-
dc.description.abstractЗавдяки успішній реалізації навчальних викликів сучасного суспільства, орієнтованого на знання, у професійній діяльності потрібно постійно покращувати якість, креативність та продуктивність в умовах знань. У суспільстві люди стикаються з широким вибором діяльності, який можна ефективно зробити лише шляхом навчання. В цей самий час нові інформаційні та комунікаційні технології створюють більш відкриті та гнучкі способи навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТзОВ «Трек-ЛТД»,uk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectШвеціяuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ШКІЛ ЗНАНЬ KUNSKAPSSKOLAN У ШВЕЦІЇ)uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagoruiko_Plotnikov.pdf499,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.