Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9902
Назва: Педагогічний супровід гендерної соціалізації особистості в період дошкільного дитинства
Автори: Карнаух, Леся Петрівна
Ключові слова: гендерна соціалізація
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В межах нашого дослідження проаналізовано зміст і сутність поняття психолого-педагогічний супровід гендерної соціалізації старших дошкільників. Він передбачає необхідність сформованого у педагогів цілісного уявлення про дитину як об’єкт і суб’єкт соціалізації, ставлення до неї як до суб’єкта спілкування, співпраці, партнерства, надання права на власний вибір
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9902
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROEKTUVANNIa PSYKhOLOHO-PEDAHOHIChNOHO SUPROVODU HENDERNOI SOTsIALIZATsII DITEI STARShOHO DOShKILNOHO VIKU.pdf150,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.