Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9904
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ГЕНДЕРНОЇ СОЦІАЛІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ |
Автори: | Білавич, Галина Василівна, Ганна Олексіївна,Леся Петрівна Корінна, Карнаух |
Ключові слова: | діти, гендерна соціалізація, гендерна соціалізованість, діагностувальні завдання, методика, критерії, показники, рівні |
Дата публікації: | 2018 |
Серія/номер: | УДК 37 (05) "54-02";UDC: 373.2.017–055.1/.3 DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2018-2-14 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено та доведено актуальність питання гендерної соціалізації дітей. Гендерна соціалізація дітей – процес і результат загального й психосексуального розвитку особистості, індивідуальності дівчин- ки/хлопчика відповідно до вікових особливостей дорослішання, в реальній життєдіяльності, що здійснюється в системі взаємин із дорослими, однолітками своєї й протилежної статі та самим собою. Мета статті – на основі узагальнення теоретичних та практичних засад гендерної соціалізації обґрунтувати та виявити рівні гендерної соціалізованості дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9904 |
ISSN: | Наука і освіта 2/CLXVII,2018 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Web of Science.pdf | 558,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.