Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9919
Назва: Основні функції проектно-технологічної діяльності як методу та засобу навчання школярів
Автори: Нагайчук, Олена Валеріївна
Ключові слова: методи навчання
проектно-технологічна діяльність
засоби навчання
Дата публікації: 2018
Видавництво: Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті: Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Нагайчук, О.В. Основні функції проектно-технологічної діяльності як методу та засобу навчання школярів / О. В. Нагайчук // Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті: Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 29–30 березня 2018 року / [редактори-упорядники: І. Зимомря, В. Ільницький, Г. Бурунова, Д. Романюк, А. Сохал]. – Ченстохова – Ужгород – Дрогобич: Посвіт, 2018. – С. 301-303.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні функції проектно-технологічної діяльності як методу та засобу навчання учнів основної школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9919
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Funkciyi_proektnoyi_diyal`nosti.pdf135,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.