Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9923
Назва: THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH
Інші назви: Зміст підходу до вивчення англійської мови на основі вирішення завдань
Автори: Свиридюк, Ольга Володимирівна
Холод, Ірина Василівна
Ключові слова: teaching
task-based learning
approach
English
foreign languages
Дата публікації: 2018
Видавництво: Умань
Бібліографічний опис: Свиридюк О. Холод І. The content of “Task-based learning” approach to teach English / Свиридюк О. В., І. В. Холод // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 березня 2018 року, м.Умань). – Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. – С. 211 – 215.
Короткий огляд (реферат): The article is about Task-based Approach
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9923
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH.pdf210,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.