Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвиридюк, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorХолод, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T09:14:33Z-
dc.date.available2018-12-03T09:14:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСвиридюк О. Холод І. The content of “Task-based learning” approach to teach English / Свиридюк О. В., І. В. Холод // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 березня 2018 року, м.Умань). – Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. – С. 211 – 215.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9923-
dc.description.abstractThe article is about Task-based Approachuk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУманьuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjecttask-based learninguk
dc.subjectapproachuk
dc.subjectEnglishuk
dc.subjectforeign languagesuk
dc.titleTHE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISHuk
dc.title.alternativeЗміст підходу до вивчення англійської мови на основі вирішення завдань-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE CONTENT OF “TASK-BASED LEARNING” APPROACH TO TEACH ENGLISH.pdf210,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.