Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9934
Назва: ШКІЛЬНА АВТОНОМІЯ І ЛІДЕРСТВО ВЧИТЕЛІВ: ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ – 2018
Автори: Заболотна, Оксана Адольфівна
Щудло, Світлана Андріївна
Ключові слова: шкільна автономія
лідерство вчителів
Всеукраїнське моніторингове дослідження
TALIS
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Заболотна О., Щудло С. ШКІЛЬНА АВТОНОМІЯ І ЛІДЕРСТВО ВЧИТЕЛІВ: ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ – 2018 // «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві", 2018 – 267 с. - C. 86-90
Короткий огляд (реферат): З метою відповіді на поставлене дослідницьке питання (який взаємозв’язок між автономією школи і лідерством учителів?) проаналізовано відповіді на запитання анкети для директорів шкіл, які мали на меті з’ясувати рівень шкільної автономії та відповідальності за прийняття рішень щодо діяльності школи. За результатами ТALIS 2013 виявлено, що в досліджених країнах різний рівень автономії у різних сферах функціонування школи. Суттєві відмінності виявлено дослідженням і щодо України.
Опис: «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві",2018 – 267 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9934
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник для друку.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.