Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9934
Title: ШКІЛЬНА АВТОНОМІЯ І ЛІДЕРСТВО ВЧИТЕЛІВ: ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ – 2018
Authors: Заболотна, Оксана Адольфівна
Щудло, Світлана Андріївна
Keywords: шкільна автономія
лідерство вчителів
Всеукраїнське моніторингове дослідження
TALIS
Issue Date: 2018
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Заболотна О., Щудло С. ШКІЛЬНА АВТОНОМІЯ І ЛІДЕРСТВО ВЧИТЕЛІВ: ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ – 2018 // «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві", 2018 – 267 с. - C. 86-90
Abstract: З метою відповіді на поставлене дослідницьке питання (який взаємозв’язок між автономією школи і лідерством учителів?) проаналізовано відповіді на запитання анкети для директорів шкіл, які мали на меті з’ясувати рівень шкільної автономії та відповідальності за прийняття рішень щодо діяльності школи. За результатами ТALIS 2013 виявлено, що в досліджених країнах різний рівень автономії у різних сферах функціонування школи. Суттєві відмінності виявлено дослідженням і щодо України.
Description: «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві",2018 – 267 с.
URI: http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9934
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник для друку.pdf2,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.