Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorЩудло, Світлана Андріївна-
dc.date.accessioned2018-12-03T10:10:02Z-
dc.date.available2018-12-03T10:10:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗаболотна О., Щудло С. ШКІЛЬНА АВТОНОМІЯ І ЛІДЕРСТВО ВЧИТЕЛІВ: ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ – 2018 // «Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві", 2018 – 267 с. - C. 86-90uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9934-
dc.description«Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст», 28 вересня 2018 р., м. Умань: ВПЦ "Візаві",2018 – 267 с.uk
dc.description.abstractЗ метою відповіді на поставлене дослідницьке питання (який взаємозв’язок між автономією школи і лідерством учителів?) проаналізовано відповіді на запитання анкети для директорів шкіл, які мали на меті з’ясувати рівень шкільної автономії та відповідальності за прийняття рішень щодо діяльності школи. За результатами ТALIS 2013 виявлено, що в досліджених країнах різний рівень автономії у різних сферах функціонування школи. Суттєві відмінності виявлено дослідженням і щодо України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.subjectшкільна автономіяuk
dc.subjectлідерство вчителівuk
dc.subjectВсеукраїнське моніторингове дослідженняuk
dc.subjectTALISuk
dc.titleШКІЛЬНА АВТОНОМІЯ І ЛІДЕРСТВО ВЧИТЕЛІВ: ВИСНОВКИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАННЯ І ВИКЛАДАННЯ – 2018uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник для друку.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.