Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9974
Назва: ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ФАКТОРИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ
Автори: Безлюдний, Олександр Іванович
Комар, Олег Станіславович
Ключові слова: післядипломна освіта
підвищення кваліфікації
вчитель англійської мови
тенденції
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Безлюдний О., Комар О. Післядипломна освіта та підвищення кваліфікації вчителів англійської мови у країнах європейського союзу: фактори та тенденції розвитку / О.І. Безлюдний, О.С. Комар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» : зб. наук. пр. / Ред. кол. : Товканець Г.В. (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2018. – Випуск 1 (7). – С. 219-222.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу факторів і тенденцій розвитку системи післядипломної освіти та підвищення кваліфікації вчителів англійської мови у країнах Європейського Союзу. Визначено основні підходи до організації та забезпечення післядипломної освіти та підвищення кваліфікації вчителів, проаналізовано різні способи та форми залучення вчителів до підвищення кваліфікації. Виокремлено головні фактори, що впливають на ефективність післядипломної освіти та професійного підвищення кваліфікації вчителів, а також відображено основні тенденції, що відбуваються в системах освіти європейських країн та зумовлюють окремі аспекти післядипломної освіти та підвищення кваліфікації вчителів англійської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9974
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya_Mukacheve.pdf396,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.