Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Олег Станіславович-
dc.date.accessioned2018-12-03T17:16:14Z-
dc.date.available2018-12-03T17:16:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКомар О. Полікультурний контекст професійної освіти вчителів англійської мови в європейських країнах / О.С. Комар // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип. 58. – С. 269-279.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9975-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі полікультурної освіти вчителів англійської мови та розвитку їхньої полікультурної компетенції в європейських країнах. Проаналізовано різноманітні дефініції поняття «полікультурна освіта» та визначено основні концептуальні підходи до його практичного застосування. Наведено приклади продуктивних форм та методів полікультурної освіти вчителів англійської мови, що активно використовуються у світовій практиці. Окреслено значення розвитку полікультурної компетенції як важливого компонента професійної компетентності вчителя англійської мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectполікультурністьuk
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectполікультурна компетенціяuk
dc.subjectвчитель англійської мовиuk
dc.titleПОЛІКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattya.pdf402,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.