Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Олег Станіславович-
dc.date.accessioned2018-12-03T17:19:03Z-
dc.date.available2018-12-03T17:19:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКомар О. Євроінтеграційні процеси та концепція підготовки вчителя англійської мови нового покоління / О.С. Комар // Наукові записки: [збірник наукових статей] / упор. Л.Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017. – Випуск СXХХV (135). – С. 160-170.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9977-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі концептуального підходу до підготовки вчителя англійської мови в країнах Європейського Союзу. Проаналізовано актуальні риси процесів інтеграції та інтернаціоналізації, здійснено ретроспективу євроінтеграції та означено особливості концепції підготовки вчителя англійської мови нового покоління. Аналіз концепції ґрунтується на вивченні організації та методики підготовки вчителів англійської мови в країнах Європейського союзу, особливу увагу приділено пропозиціям щодо удосконалення означеного процесу з огляду на інтеграційні процеси та перспективи практичної реалізації на загальноєвропейському, національному та регіональному рівнях.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk
dc.subjectєвроінтеграціяuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectвчитель нового поколінняuk
dc.titleЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ТА КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НОВОГО ПОКОЛІННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
drf.pdf481,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.