Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочубей, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T18:28:13Z-
dc.date.available2018-12-03T18:28:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГуманна педагогіка у процесі особистісного розвитку дитини (Лицар гуманної педагогіки – Василь Олександрович Сухомлинський): матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Умань, 21 лютого 2018 р.) / ред. кол.: Коберник О.М., Кравченко О.О., Ткачук Л.В. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 30-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9991-
dc.description.abstractПавлиську школу, очолювану Василем Сухомлинським, можна розглядати як модель школи, яка була сприятливим екологічним середовищем дитинства, середовищем щасливого життя дитини. Вчений був переконаний, що система навчання і виховання повинна знаходитися у постійному пошуку форм організації дитячого життя, які властиві природі дитини. Завдання школи він вбачав у тому, щоб «не загубити жодної особистості», дати можливість розквітнути кожній дитині, розвинути в ній все краще, що закладено природою, зробити її життєвий шлях радісним і бадьорим.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань: ВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectШКОЛА У ПАВЛИШІuk
dc.subjectЕКОЛОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ДИТИНСТВАuk
dc.titleШкола у павлиші як екологічне середовище дитинстваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ekolohiya dytynstva.pdf361,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.