Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9991
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочубей, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T18:28:13Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T18:28:13Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гуманна педагогіка у процесі особистісного розвитку дитини (Лицар гуманної педагогіки – Василь Олександрович Сухомлинський): матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Умань, 21 лютого 2018 р.) / ред. кол.: Коберник О.М., Кравченко О.О., Ткачук Л.В. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2018. – С. 30-33. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9991 | - |
dc.description.abstract | Павлиську школу, очолювану Василем Сухомлинським, можна розглядати як модель школи, яка була сприятливим екологічним середовищем дитинства, середовищем щасливого життя дитини. Вчений був переконаний, що система навчання і виховання повинна знаходитися у постійному пошуку форм організації дитячого життя, які властиві природі дитини. Завдання школи він вбачав у тому, щоб «не загубити жодної особистості», дати можливість розквітнути кожній дитині, розвинути в ній все краще, що закладено природою, зробити її життєвий шлях радісним і бадьорим. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk |
dc.subject | ШКОЛА У ПАВЛИШІ | uk |
dc.subject | ЕКОЛОГІЧНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ДИТИНСТВА | uk |
dc.title | Школа у павлиші як екологічне середовище дитинства | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ekolohiya dytynstva.pdf | 361,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.