Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10653
Назва: ІНКЛЮЗИВНИЙ ТУРИЗМ ЯК ВИД СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ СТУДЕНТІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Автори: Оксана Кравченко
Ключові слова: соціально-психологічна реабілітація
соціальна інтеграція
інклюзивний туризм
ВНЗ
студент
Дата публікації: 2019
Видавництво: European humanities studies: state and society. 2019. № 1
Короткий огляд (реферат): Для соціальної інтеграції осіб з інвалідністю важливе значення має здобуття як загальної, так і вищої освіти, що вмотивовує актуальність створення та забезпечення рівних умов доступу до вищої освіти, у тому числі забезпечення осіб з особливими освітніми потребами спеціальним навчально-реабілітаційним супроводом та створенням для них вільного доступу до інфраструктури ВНЗ з урахуванням обмежень життєдіяльності, зумовлених станом здоров’я. Особливого значення має впровадження нових засобів соціально-психологічної реабілітації в контексті розширення життєвого простору студентів з інвалідністю засобами інклюзивного соціально-реабілітаційного туризму тощо. Визначено, що інклюзивний туризм являє собою дієву мікромодель інтегрованого суспільства (люди з інвалідністю та їх рідні; фахівці; здорові люди), що опинилися в реальних умовах, завдяки чому створюються оптимальні умови для проведення ефективної соціалізації дезадаптивних людей та інтеграції їх у суспільство. Висвітлено специфічні особливості та реабілітаційні функції туризму, схарактеризовано перспективні шляхи удосконалення соціально-виховного середовища ВНЗ для соціально-психологічної інтеграції студентів з інвалідністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10653
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.