Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10768
Назва: | Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Гончар, Інна Григорівна |
Ключові слова: | психолого-педагогічний супровід діти з інвалідністю команда супроводу завдання суб’єкти алгоритм |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена особливостям психолого-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти характеризується як: система допомоги, технологія з розвитку потенціалу, комплекс заходів, вид взаємостосунків, спеціально створені умови, кінцевою метою яких виступає навчання, виховання, розвиток та адаптація дітей з інвалідністю відповідно до можливостей власного розвитку. Охарактеризовано принципи, мету, завдання та алгоритм психолого-педагогічного супроводу. Визначено, що до суб’єктів супроводу належать: діти з інвалідністю; діти, розвиток яких відбувається відповідно до фізіологічних норм та вікових особливостей; педагоги та адміністрація; батьки дітей з інвалідністю та батьки дітей, розвиток яких відповідає віковим та фізіологічним нормам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10768 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
syprovid.pdf | Гончар І. Г. Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Гончар // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». ‒ Одеса. – Вип. 11. ‒ Том 2. ‒2019. ‒ С. 144‒148. | 229,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.