Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10768
Назва: Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти
Автори: Гончар, Інна Григорівна
Ключові слова: психолого-педагогічний супровід
діти з інвалідністю
команда супроводу
завдання
суб’єкти
алгоритм
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям психолого-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти характеризується як: система допомоги, технологія з розвитку потенціалу, комплекс заходів, вид взаємостосунків, спеціально створені умови, кінцевою метою яких виступає навчання, виховання, розвиток та адаптація дітей з інвалідністю відповідно до можливостей власного розвитку. Охарактеризовано принципи, мету, завдання та алгоритм психолого-педагогічного супроводу. Визначено, що до суб’єктів супроводу належать: діти з інвалідністю; діти, розвиток яких відбувається відповідно до фізіологічних норм та вікових особливостей; педагоги та адміністрація; батьки дітей з інвалідністю та батьки дітей, розвиток яких відповідає віковим та фізіологічним нормам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10768
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
syprovid.pdfГончар І. Г. Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Гончар // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». ‒ Одеса. – Вип. 11. ‒ Том 2. ‒2019. ‒ С. 144‒148.229,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.