Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10815
Назва: Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів у країнах Європейського Союзу: педагогічні рефлексії українських дослідників
Автори: Кірдан, Олександр Петрович
Ключові слова: якість професійної підготовки
країни Європейського Союзу
рефлексія
заклади вищої освіти
політика забезпечення якості
Дата публікації: 2019
Видавництво: РВД МДУ
Бібліографічний опис: Кірдан О.П. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів у країнах Європейського Союзу: педагогічні рефлексії українських дослідників / О.П. Кірдан // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 1(26). – С.110-116.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено педагогічні рефлексії вітчизняних дослідників з проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх економістів в країнах Європейського Союзу. Методичним інструментарієм проведеного дослідження стали системний, культурологічний, герменевтичний та парадигмальний підходи. На основі бібліографічного аналізу виокремлено три групи наукових праць: інтерпретаційні роботи; наукові статті; навчальні посібники, матеріали конференцій, довідники та енциклопедичні видання. У інтерпретаційних наукових працях вітчизняними дослідниками проаналізовано моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів, окреслено основні індикатори якості освітнього процесу, запропоновано прогностичні тенденції використання досвіду країн Європейського Союзу щодо підвищення якості професійної підготовки майбутніх економістів. У наукових статтях вітчизняних учених схарактеризовано зарубіжний досвід особливостей професійної підготовки майбутніх економістів та функціонування механізму забезпечення якості. У аналітичних матеріалах, навчальних посібниках, методичних рекомендаціях вітчизняними ученими запропоновано ґрунтовний теоретичний, методичний та практичний інструментарій щодо розробки та впровадження процедур забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності у закладах вищої освіти України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10815
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kirdan_stattya.pdf403,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.