Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10838
Назва: МЕХАНІЗМИ ВПЛИВУ В РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: рекламна
діяльність
вплив
механізм
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шеленкова Н.Л. Механізми впливу в рекламній діяльності / Н.Л.Шеленкова // Prospects for the development of psychology as a science in Eu Countries and Ukraine : International scientific and practical conference. – Warsaw, Republic of Poland, February 1-2, 2019. – С. 131-133.
Короткий огляд (реферат): З погляду психології, рекламна діяльність – це, насамперед, спілкування і взаємодія, які можуть бути як безпосередніми, так і опосередкованими; тобто, рекламна діяльність є одним із видів активності людей, і, одночасно, – досить могутнім психологічним регулятором соціальних відносин між ними. Практика реклами показала, що існують механізми впливу, котрі при правильному застосуванні є дійсно дієвими в різних видах реклами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10838
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MEXANIZMY`_VPLY`VU_V_REKLAMNIJ_DIYaL`NOSTI.pdf297,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.