Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10840
Назва: АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ ВПЛИВУ РЕКЛАМИ НА ЦІННОСТІ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: реклама
цінності
вплив
молодь
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Шеленкова Н.Л. Аналіз досліджень впливу реклами на цінності сучасної молоді / Н.Л.Шеленкова // Osiągnięcia naukowe i perspektywy: Mater. I Międz. Konf. Nauk.-Prakt. / Pod red. M.Andrzejewskiego. – Wrocław: Nowa nauka, 2019. – С.77- 78.
Короткий огляд (реферат): В юнацькому віці значний вплив на розвиток особистості мають її ціннісні орієнтації, які складають той комплекс психологічних феноменів, який визначає розвиток особистості та професійної мотивації діяльності молоді та формується під психологічним впливом різних детермінант, однією з яких є реклама.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10840
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VPLY`VU_REKLAMY` _NA_CINNOSTI .pdf284,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.