Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10907
Назва: Особливості номінації українських кольоропозначень в рекламному дискурсі
Автори: Ріднева, Любов Юріївна
Ключові слова: лексикологія
семантика
кольороназви
рекламний дискурс
принципи номінації
семантичні моделі
структурні моделі
синтетичні назви
аналітичні назви
рекламна функція
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ: «Візаві»
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена функціонуванню українських кольороназв у рекламних текстах. Аналізується їх структурна специфіка, семантична своєрідність та взаємозв'язок функціональної направленості з принципами номінації.
Опис: Ріднева Л. Ю. Особливості номінації українських кольоропозначень в рекламному дискурсі / Л. Ю. Ріднева // Слов’янська філологія: історія, сьогодення, перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції / відповідальна за випуск Л. Ю. Ріднева; [редкол. Зелінська О. Ю., Коваль В. О., Осіпчук Г. В. та ін.]. – Умань: ВПЦ: «Візаві», 2018. – С. 49–52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10907
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Poznachenja_ koloronazv.pdf245,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.