Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11117
Назва: Транспарентність бізнесу як показник його соціальної відповідальності
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: соціальна відповідальність
бізнес
траснпарентність бізнесу
корпоративний сайт
Дата публікації: кві-2019
Бібліографічний опис: Бержанір А.Л. Транспарентність бізнесу як показник його соціальної відповідальності / А.Л. Бержанір // Економіка і менеджмент-2019: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, 18–19 квітня 2019 р. : у 8 т. – Дніпро: Біла О.К., 2019. – Том 8. Економіко-управлінські аспекти розвитку соціально-економічних систем. – С. 14–16.
Серія/номер: УДК;336
ББК;65.01
Короткий огляд (реферат): Досліджено значення транспарентності за умов ведення соціально відповідального бізнесу. Обгрунтована необхідність прийняття підприємцями економічних рішень з урахуванням соціальних і екологічних наслідків. Визначені кращі компанії, які впроваджують принципи транспарентності бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11117
ISBN: 978-617-645-326-9
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Transpar_bizn.pdf3,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.