Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ШКОЛІ
Автори: Душечкіна, Наталія Юріївна
Ключові слова: проблемний метод
Державний стандарт
уроки
учні
Дата публікації: жов-2019
Видавництво: Вінниченко М.Д.
Серія/номер: УДК;378:(5+001):330.34.014](477)](06)
Короткий огляд (реферат): Швидкі темпи розвитку технічного прогресу змушують систему шкільної освіти готувати нове покоління людей до життя в умовах, які, ще відсутні, а також до рішення завдань, які ще не сформульовані. Відповідно людям необхідно більш глибоке пізнання навколишнього світу, постійне відкриття будь-яких нових процесів та властивостей. І саме освіта передбачає модернізацію змісту шкільної освіти, переорієнтацію цілей навчання, перебудову її структури, впровадження нових технологій, інтеграцію хімічних знань, формування цілісних уявлень про природу. Новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, що запроваджено в освітній простір, виконує функцію інструменту модернізації освіти. Отже, виникла необхідність розглянути сутність діяльнісного підходу та шляхи його реалізації в навчальний процес при викладанні дисциплін природничого циклу, а саме розглянути як буде спрямована професійна діяльність вчителя, які прийоми і методи стануть пріоритетними та як реалізація даного підходу відобразиться на навчальній діяльності учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11131
ISBN: 978-966-1569
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.