Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11227
Назва: Marketing component of higher education institutions competitiveness
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Білошкурський, Микола Васильович
Ключові слова: higher education institutions
marketing and service management
marketing strategy
competitiveness
Дата публікації: 16-жов-2019
Видавництво: NАU
Бібліографічний опис: Biloshkurska N. V., Biloshkurskyi M. V. Marketing component of higher education institutions competitiveness. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference (Kiev, October 16 2019 y.). К.: NАU, 2019. P. 192-195.
Серія/номер: UDC;338.242
Короткий огляд (реферат): The authors investigated the peculiarities of marketing component of higher education institutions competitiveness formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11227
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurski_2019_NAU.pdf698,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.