Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11327
Назва: Formation of strategy for development of higher education institutions in conditions of the modern market of educational services.
Автори: Дем'янишина, Олеся Андріївна
Ключові слова: creation
implementation of innovative models
strategy
strategy development
Дата публікації: 16-жов-2019
Видавництво: NАU
Бібліографічний опис: Demianyshyna Olesia Formation of strategy for development of higher education institutions in conditions of the modern market of educational services. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference (Kiev, October 16 2019 y.) К.: NАU, 2019. Р. 200 – 203.
Короткий огляд (реферат): The author investigated the formation of a common marketing set of strategies for higher education determines a policy of choosing a strategy for training specialists in various fields. In theory of marketing has considered a set of similar product strategies. So the adaptation of these strategies to the labor market in the field of educational services is a relevant problem for HEIs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11327
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Demianyshyna O.A._Авіаційний універ__2019-200-203.pdfDemianyshyna Olesia Formation of strategy for development of higher education institutions in conditions of the modern market of educational services. Modern problems of economy: materials of the IX International scientific and practical conference (Kiev, October 16 2019 y.) К.: NАU, 2019. Р. 200 – 203.255,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.