Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11407
Назва: ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: лояльність клієнтів
лояльний споживач
готель
якість готельної послуги
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Поворознюк І. М. Формування корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності. Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. С.257-260
Короткий огляд (реферат): обґрунтовані групи факторів формування споживчої лояльності готельної послуги які повинні бути враховані власниками/менеджерами готелів для формування програм підвищення лояльності споживачів готельних послуг
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11407
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збiрник_Менеджмент_21_-_жовтен__2019_-_до_друку.pdf500,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.