Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471
Назва: Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США
Автори: Іванчук, Галина Петрівна
Ключові слова: філософія
освіта
розвиток
дискусія
навчання
Дата публікації: 2019
Видавництво: Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019.
Бібліографічний опис: Іванчук Г. Вплив філософії Дьюї на розвиток навчання США. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії : збірник тез доповідей IІI міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. Винниченка, 2019. С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): В статті освітлюється питання впливу філософії Дьюї на розвиток навчання США.У проблемному навчанні, відповідно до концепції Дьюї, учитель швидше спрямовує цей процес, ніж керує ним. Він повинен „дозволяти школярам приймати навіть помилкові моральні рішення і відчувати наслідки своїх дій”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11471
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кропивницький 19.pdf434,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.