Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11558
Назва: Diferentsiyovaniy pidhid do navchannya ditey z osoblivimy osvitnimy potrebamy
Автори: Шумаєва, Світлана Петрівна
Ключові слова: особливі освітні потреби
диференційований підхід
інклюзивне навчання
вивчення іноземних мов
Дата публікації: 2019
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Диференційований підхід до навчання дітей з особливими освітніми потребами /С. Качур// Збірник науковихпрацьстудентів та молодихучених (За матеріаламиВсеукраїнськоїстудентськоїнауково-практичноїконференції «Сучасні філологічні дослідження : традиції і інновації». – Умань: Візаві, 2019. – 345с. – С. 113-116.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються шляхи впровадження диференційованого навчання як елемента інклюзивного навчання при вивченні іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11558
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shumaieva kachur.pdfРозглядаються шляхи впровадження диференційованого навчання як елемента інклюзивного навчання при вивченні іноземних мов.771,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.