Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12198
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ
Автори: Люльченко, Вячеслав Григорович
Орлова, Ольга Михайлівна
Ключові слова: компетентнісний підхід
вчитель технології
здоров’язбереження
формування компетентності
Дата публікації: 23-бер-2019
Видавництво: ПП Балюк І. Б.
Бібліографічний опис: Люльченко В.Г., Теоретичні аспекти формування професійної санітарно-гігієнічної компетентності в учителя технології / Люльченко В.Г., Орлова О.М. // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць / О.В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип. 2. с. 6-8.
Серія/номер: УДК;613(09)
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично розглянуто процес підготовки вчителя технології із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого будується на оволодінні сучасних здоров’язбережувальних знань та умінь. Зосереджено увагу на актуальності формування професійної санітарно-гігієнічної компетентності у вчителя технології в процесі підготовки, як один з головних елементів, що сприяє усвідомити проблему збереження і зміцнення здоров’я молоді та мотивує дбайливо ставитись як до власного здоров’я так і здоров’я оточуючих.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12198
ISBN: 978-617-530-177-7
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Люльченко_Стаття.pdf312,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.