Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12362
Назва: Мотивація соціально відповідального бізнесу як необхідна передумова його впровадження
Автори: Бержанір, Анатолій Леонідович
Ключові слова: бізнес
соціальна відповідальність
мотивація
соціальна сфера
мотиваційні чинники
активна мотивація
Дата публікації: 2-кві-2020
Видавництво: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Бібліографічний опис: Бержанір А. Л. Мотивація соціально відповідального бізнесу як необхідна передумова його впровадження. Економіка і менеджмент 2020: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наук. праць Міжнар. наук.-практ. конф., 2–3 квіт. 2020 р. : у 7 т. Т. 1. Соціально-економічні аспекти управління підприємствами: теорія та практика. Дніпро : Видавець Біла К. О., 2020. C. 9–11.
Серія/номер: УДК;336
ББК;65.01
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено необхідність підвищення значущості соціальної спрямованості підприємницької діяльності. Доведено, що зростання обсягів соціальної відповідальності бізнесу обумовлює потребу формування системи мотивації підприємців до діяльності у соціальній сфері. Обгрунтовано систему мотиваційних чинників впровадження соціальної відповідальності бізнесу. Охарактеризовано сутність мотиваційних підходів вітчизняних підприємців щодо розвитку соціальної інфраструктури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12362
ISBN: 978-617-645-377-2
978-617-645-378-9 (Т. 1)
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motyv_soc_vidp_biznesu.pdf341,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.