Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12656
Назва: Гейміфікація як сучасний інструмент розвитку туризму
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: туризм
гейміфікація
новація
технологія
маркетинг
ігрові елементи
Дата публікації: 2020
Видавництво: Вид. центр КНУКіМ
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Гейміфікація як сучасний інструмент розвитку туризму. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 25–26 берез., 2020 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2020. С.93-96.
Серія/номер: УДК;33+316.7](477)
Короткий огляд (реферат): Досліджено гейміфікацію як сучасний елемент розвитку туризму. Гейміфікація є маркетинговою новацією у сфері туризму та виступає конкурентною перевагою підприємств та дестинацій. Використання ігрового формату в туристичних послугах дозволяє залучити нових, утримати та мотивувати постійних споживачів та стає невід’ємною складовою більшості туристичних подорожей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12656
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ.pdfКирилюк І. М. Гейміфікація як сучасний інструмент розвитку туризму. Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 25–26 берез., 2020 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ: Вид. центр КНУКіМ, 2020. С.93-96.169,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.