Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12676
Назва: Організаційний механізм маркетинговою та логістичною діяльністю в інтегрованих підприємствах аграрного сектора економіки. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення
Автори: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Чирва, Ганна Миколаївна
Ключові слова: стратегічний аналіз
система показників
виробництво
конкуренція
прогнозування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Бовкун О. А., Чирва Г. М. Організаційний механізм маркетинговою та логістичною діяльністю в інтегрованих підприємствах аграрного сектора економіки. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С. 169-174
Короткий огляд (реферат): Логістичне забезпечення є одним з важливих процесів забезпечення ефективності інтегрованого підприємства. За існуючих умов виробничогосподарської діяльності підприємств та маючи на меті збереження тривалих конкурентних переваг, окремим є створення організаційного механізму управління логістичною діяльністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12676
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_ZBIRNIK-konferensiji.pdf3,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.