Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12687
Назва: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АПК В УКРАЇНІ
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: маркетингова діяльність на підприємствах АПК
агропромисловий комплекс
маркетингова діяльність
служби маркетингу
Дата публікації: 11-лют-2020
Видавництво: Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ. – Київ, 2020
Бібліографічний опис: Підприємницька, торговельна, біржова діяльність: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 11 лютого 2020 року) / Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ. – Київ, 2020. С.179-182
Серія/номер: УДК;658.8:339.119
Короткий огляд (реферат): Особливості маркетингу в аграрному комплексі тісно пов'язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва, яка характеризується різноманітністю асортименту продукції та учасників ринку, а також різноманіттям організаційних форм господарювання. Слід також відзначити, що сільськогосподарський маркетинг набагато складніше інших його форм, це обумовлено тим, що використання елементів і засобів маркетингу в аграрному секторі має особливості, пов’язані зі специфікою самого сільськогосподарського виробництва та особливостей180 галузі в цілому, зокрема агробіологічних чинників, низької еластичності попиту, сезонності виробництва, що вимагає пошуку дієвих інструментів гнучкого пристосування можливостей підприємства до вимог ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/12687
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.02 ДУТ.pdf870,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.