Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10413
Назва: Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження
Автори: Бербец, Тетяна Миколаївна
Халлієв, Какагелді
Есенов, Хамірад
Ключові слова: метод
метод наукового дослідження
педагогічне дослідження
педагогічне спостереження
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВПЦ "Візаві"
Бібліографічний опис: Бербец Т. Спостереження як ефективний метод педагогічного дослідження / Т. Бербец, К. Халлієв, Х. Есенов // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. – Вип.2, Ч. І. –С. 20-26.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та уточнено значення методу педагогічного спостереження у процесі педагогічного дослідження. Охарактеризовано переваги та типові недоліки у застосуванні спостереження в дослідженнях освітнього процесу. Розкрито основні принципи його проведення. Також проаналізовано особливості застосування спостереження в науково-дослідній роботі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10413
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SPOSTEREZhENNYa YaK EFEKTYVNYY.pdf403,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.