Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10454
Назва: До проблеми посилення конкурентних переваг торговельного підприємства
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Білошкурський, Микола Васильович
Ключові слова: конкурентні переваги
торговельне підприємство
фактор впливу
стратегія диференціації
франчайзинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Бібліографічний опис: Білошкурська Н. В., Білошкурський М. В. До проблеми посилення конкурентних переваг торговельного підприємства // Труди XІV-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2018» 5-7 грудня 2018 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2018. С. 94-98.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано шляхи вирішення проблеми посилення конкурентних переваг торговельного підприємства ТОВ "Стандарт Будівельний"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10454
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HPI_Bilohkurski.pdf391,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.