Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10454
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorБілошкурський, Микола Васильович-
dc.date.accessioned2019-02-21T07:29:56Z-
dc.date.available2019-02-21T07:29:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБілошкурська Н. В., Білошкурський М. В. До проблеми посилення конкурентних переваг торговельного підприємства // Труди XІV-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2018» 5-7 грудня 2018 р. Харків : НТУ «ХПІ», 2018. С. 94-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10454-
dc.description.abstractЗапропоновано шляхи вирішення проблеми посилення конкурентних переваг торговельного підприємства ТОВ "Стандарт Будівельний"uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНТУ «ХПІ»uk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectторговельне підприємствоuk
dc.subjectфактор впливуuk
dc.subjectстратегія диференціаціїuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.titleДо проблеми посилення конкурентних переваг торговельного підприємстваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HPI_Bilohkurski.pdf391,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.