Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1237
Назва: ДОСВІД ФРАНЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ ДОРОСЛИХ
Автори: Комар, Олена Станіславівна
Ключові слова: мотиви
мотивація
французька модель мотивації праці
дорослий учень
професійна діяльність
самореалізація
досягнення
психологічний бар’єр
Дата публікації: 2012
Видавництво: Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Серія/номер: УДК [374.7.015.3:005.32] (44);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто підходи закордонних та українських дослідників до визначення психолого-педагогічних особливостей навчання дорослої людини. Ідентифіковано роль мотиваційних чинників у професійному зростанні особистості. Розглянуто французьку модель мотивації праці та учіння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1237
ISSN: 2227-2844
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комар, стаття Луганськ2012.pdf184,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.