Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1259
Назва: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОНЦЕПЦІЙ, ТЕОРІЙ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У США
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: концепція
теорія мови
підхід
іноземна мова
Дата публікації: 2012
Видавництво: Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2012. – № 3. – С. 155–161.
Серія/номер: УДК 81.24 (73);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто різні точки зору щодо трактування поняття «підхід» вітчизняними та зарубіжними науковцями. Проаналізувано найбільш поширені в американській педагогіці середньої освіти теорії, концепції та підходи до розуміння і здійснення процесу навчання іноземних мов у другій половині ХХ – на початку ХХІ століття.
Опис: Стаття надрукована в Наукових записках Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2012. – № 3. – С. 155–161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1259
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zagalna_harakterystyka_koncepcii.pdf156,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.