Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3282
Назва: Професійний розвиток майбутніх практичних психологів у форматі психодинамічного підходу
Автори: Гриньова, Наталія В'ячеславівна
Ключові слова: професійний розвиток, практичний психолог, особистісна психокорекція, психодинамічний підхід, активне соціально-психологічне пізнання.
Дата публікації: тра-2015
Видавництво: МНУ ім. В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Психологічні науки: збірник наукових праць. – Миколаїв: МНУ ім. В. О. Сухомлинського. – 2015. – №1 (14). – С. 16–20.
Серія/номер: УДК 371.134: 159.98(07)
Короткий огляд (реферат): У статті представлено особливості професійного розвитку та становлення особистості практичного психолога як майбутнього фахівця у форматі психодинамічного підходу академіка НАПН України Т. С. Яценко. Проаналізовано поняття «професійний розвиток» та «особистісна психокорекція». За результатами експериментального дослідження встановлено, що професійний розвиток майбутніх практичних психологів відбувається у процесі глибинно-психологічного пізнання за методом активного соціально-психологічного пізнання (АСПП). Підкреслюється ефективність особистісної психокорекції учасників груп АСПП у ракурсі змін їх особистісно-емоційних характеристик та професійного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3282
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesijnuj_rozvutok_majbytnix_praktuznux_psuxologiw.pdf345,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.