Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4170
Назва: Українська педагогічна думка другої половини ХІХ - початку ХХ століття як репрезентатор ідеї національного виховання
Автори: Ткачук, Мирослава Михайлівна
Ключові слова: українська педагогічна думка
друга половина ХІХ-початку ХХ століття
національне виховання
репрезентатор
європейська педагогічна думка
ідеологія
світоглядні позиції
етнографічно-культурницька парадигма
народна світоглядна парадигма
педагогіка
Дата публікації: лют-2015
Видавництво: Умань, ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Мкачук М.Українська педагогічна думка другої половини ХІХ - початку ХХ століття як репрезентатор ідеї національного виховання / М.Ткачук // Сучасні проблеми гуманітаризації професійної підготовки майбутніх педагогів: матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (м. Умань, 26 лютого 2015 р.) / Ред.кол. : Бойченко В.В., Кравченко О.О., Ткачук Л.В. Друий випуск. Умань: Фоп Жовтий О.О,, 2015. -С.127-129
Серія/номер: УДК 37(477) (09)+37.035.6;
Короткий огляд (реферат): Доводиться, що висунута просвітителями періоду національного відродження (другої половини ХІХ – початку ХХ століття) ідея української самобутності мала великий вплив на систему цінностей у суспільстві, на формування виховного ідеалу, змісту національного виховання. Розширення розробок, долучення все більшої кількості українських педагогів до виховної проблематики, викристалізувало її специфічне розуміння, притаманне українській інтелігенції. Пріоритетними складовими такої духовності стали релігійно-християнські морально-етичні ідеали, народність, українська (рідна мова), патріотизм, знання про історію свого народу, повага до праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4170
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.