Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4679
Назва: Роль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингу
Автори: Король, Інна Володимирівна
Ключові слова: конкурентний статус
бренд
національний бренд
брендинг
індекс національних брендів
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Король І. В. Роль держави у формуванні конкурентного статусу країни в контексті теорії національного брендингу / І. В.Король // Ефективна економіка. – №10. – 2014. ­ [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3439
Серія/номер: УДК 338.2
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто роль держави у формуванні іміджу країни. Встановлено співвідношення між конкурентним статусом та національним брендом. Досліджено найбільш відомі показники, що дозволяють оцінити імідж і вартість брендів країн світу, зокрема: Anholt-GfK Roper Nation Brands Index («Індекс національних брендів»), а також Country Brand Index (СВІ). Описано основні складові, за якими визначається бренд країни. Висвітлено перелік країн-лідерів за оцінкою національного бренду. Сформульовано основні рекомендації для формування позитивного іміджу України на міжнародній арені.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4679
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STATE ROLE IN FORMING COMPETITIVE STATUS OF COUNTRY IN THE CONTEXT OF THE THEORY OF NATIONAL BRENDING.pdf398,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.