Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5506
Назва: Критерії та показники рівня сформованості методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи.
Автори: Стеценко, Надія Миколаївна
Коломієць, Алла Олексіївна
Ключові слова: критерій
показник
компетентність
методична компетентність
компетенція
керівник загальноосвітнього закладу
Дата публікації: 21-вер-2016
Видавництво: http://confscience.webnode.ru
Бібліографічний опис: Надія Стеценко, Алла Коломієць Критерії та показники рівня сформованості методичної компетентності керівників загальноосвітньої школи. Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»:Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 17. ‒ 270 с. (с.91-96)
Серія/номер: УДК 371.11;
Короткий огляд (реферат): В статті уточнюється поняття «критерій», формулюються вимоги до критеріїв вимірювання, виокремлюються рівні сформованості методичної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5506
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kriteriy.pdf345,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.