Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5582
Назва: ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Автори: Поворознюк, Інна Миколаївна
Ключові слова: готельний бізнес
якість обслуговування
готельна послуга
готельне господарство
конкурентоспроможність
управління якістю
Дата публікації: 13-лис-2016
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність якості обслуговування в готельному господарстві.Проаналізовано шляхи підвищення якості готельних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5582
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ_ПІДВИЩЕННЯ_ЯКОСТІ_ГОТЕЛЬНИХ_ПОСЛУГ__В_УКРАЇНІ.PDF188,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.