Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5792
Назва: Маркетинговий підхід в соціальній сфері
Автори: Ісаченко, Вікторія Павлівна
Ключові слова: маркетинг
система надання соціальних послуг
маркетинг соціальних послуг
маркетинг як вид професійної діяльності
Маркетинг в соціальній роботі
попит соціального середовища
Маркетинговий супровід соціальної роботи
Зовнішнє маркетингове супроводження
Внутрішнє маркетингове супроводження
забезпечення організаційного проектування
установи соціального захисту
соціальна реклама
Дата публікації: кві-2016
Видавництво: ПП О. О. Жовтий
Бібліографічний опис: Ісаченко В. П. Маркетинговий підхід в соціальній сфері / В. П. Ісаченко Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери : матеріали науково-методичного семінару (Умань, 26 квітня 2016 р.) / [ред. кол. : Коляда Н. М. та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий, 2016. – 112 с. – С. 102–105.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто маркетинг як вид професійної діяльності, який сприяє конкурентоспроможності ділової структури шляхом організації досліджень і виявлення запитів споживачів, розробок товарів і послуг для задоволення цих потреб, то маркетинг стає стимулом безперервного розвитку організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5792
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketynhovyi_pidkhid_v_sotsialnii_sferi.pdf75,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.