Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536
Назва: | ДЕФІНІЦІЯ ТА ДИДАКТИЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «КЕЙС-МЕТОД» |
Автори: | Осадченко, Інна Іванівна |
Ключові слова: | ситуаційне навчання; кейс-метод; метод конкретних ситуацій; професійна підготовка. |
Дата публікації: | 2010 |
Серія/номер: | ;УДК 37.02 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу наукових джерел, складення порівняльної характеристики тлумачень обґрунтовується сутність поняття «кейс-метод» у контексті ототожнення понять «метод конкретних ситуацій», «ситуаційний аналіз», «аналіз ситуацій» тощо; визначається його дидактична сутність. |
Опис: | 1. Осадченко І. І. Дефініція та дидактична сутність поняття «кейс-метод» / Інна Осадченко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : наук.-теорет. зб. Сер. : Педагогіка. – Переяслав-Хмельницький, 2010. – Вип. 19. – С. 169–173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6536 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст_Осадченко_Дефініц_та_дид сут_ть_пон_кейс-стаді.pdf | 537,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.