Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6957
Назва: МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ
Автори: Барвінок, Максим Володимирович
Ключові слова: маркетинг
філософія
бізнес
успіх
Дата публікації: кві-2017
Бібліографічний опис: МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ
Короткий огляд (реферат): У період соціальних і економічних перетворень інтерес до філософії і значимість філософського осмислення трансформаційних процесів зростають, так як змінюються глибинні світоглядні установки, прийняті у конкретному суспільстві, починається їх ломка, змінюються образ і стиль життя, уявлення про місце людини в ній.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6957
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETYNH_YaK_FILOSOFIIa_BIZNESU.pdf190 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.