Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7067
Назва: Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах
Автори: Роєнко, Світлана Олександрівна
Ключові слова: обдаровані діти
загальноосвітній навчальний заклад
здібності
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: ФОП Жовтий
Бібліографічний опис: Роєнко С. О. Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах // Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери : матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару (Умань, 27 квітня 2017 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий, 2017. – С. 123−127.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі вивчення досвіду роботи педагогічного колективу загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів села Чечелівка Гайсинського району Вінницької області щодо виявлення здібностей дітей та розвитку їх обдарованості виокремлено соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7067
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роєнко С.О. Тези.pdf68,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.