Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7071
Назва: Підготовка організаторів дитячого руху: понятійний аспект
Автори: Левченко, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Дитячий рух, дитячий громадський рух, організатор дитячого руху, педагог-організатор, підготовка організаторів дитячого руху, соціально-педагогічна підготовка організаторів дитячого руху
Дата публікації: 2017
Видавництво: ФОП Жовтий
Бібліографічний опис: Левченко Н.В. Підготовка організаторів дитячого руху: понятійний аспект / Н.В. Левченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогінчого університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. та інші]. - Умань: ФОП Жовтий О.О., 2017. - Випуск 56. - С. 243 - 253
Серія/номер: УДК;371 (06)
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено понятійний аспект проблеми підготовки організаторів дитячого руху в Україні (20–30-ті роки ХХ століття). Уточнено сутність таких основних понять дослідження: «дитячий рух», «організатор дитячого руху», «підготовка організаторів дитячого руху», «соціально-педагогічні засади підготовки організаторів дитячого руху». Здійснено аналіз джерельної бази дослідження, що засвідчує різні підходи до визначення «дитячий рух» дає можливість охарактеризувати його як соціально-педагогічну систему, що виражає роль дитинства у суспільстві, має освітньо-культурологічний потенціал та є сферою професійної та суспільної діяльності педагогів-вихователів, педагогів-організаторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7071
ISSN: 2307-4922
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левченко - стаття.pdf300,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.