Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7323
Назва: Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів
Автори: Юрченко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя початкової школи, формування соціальної компетентності молодших школярів, модель, блоки моделі.
Дата публікації: 10-лис-2017
Серія/номер: 371.134:37.035-053.5;
Короткий огляд (реферат): У статті науково обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів. Вона презентована у вигляді чотирьох блоків: теоретичного, змістового, технологічного та результативного. Виділено наукові підходи до дослідження окресленої проблеми: загальнонаукові підходи (системний, синергетичний) та конкретно-наукові (особистісно орієнтований, компетнтнісний, середовищний, технологічний) та комплекс принципів. Зміст та ресурс підготовки систематизовано у три етапи: стимулювально-пізнавальний, конструктивно-діяльнісний, практико-узагальнювальний. Технологічний компонент обґрунтованої моделі представлений основними складниками технології реалізації моделі − формами та методами взаємодії в системі підготовки фахівця. Результативний блок представлено компонентами готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний) Узагальнено критерії та рівні оцінювання досліджуваної готовності. Визначено педагогічні умови ефективної організації підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7323
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf507,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.