Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7552
Назва: Використання маркетингових комунікацій для розвитку збуту продукції пивоварних підприємств
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: розвиток
збут
маркетингові комунікації
пивоварна галузь
ринок пива
просування
Дата публікації: 22-лис-2017
Короткий огляд (реферат): учасний маркетинг вимагає набагато більшого, ніж просто створити товар, що задовольняє потреби споживача. Пивна індустрія займає значну нішу в переробній промисловості світу та України зокрема. Вона є прибутковою не лише для інвесторів та безпосередніх виробників, а й для держави. Останнє зумовлюється тим, що пивоварні підприємства є великими платниками податків, а враховуючи специфіку продукту, – і місцевих зборів. Цей продукт є досить рентабельним та популярним, тому вкладання коштів у його виробництво передбачає досить вигідні фінансові перспективи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7552
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk O.pdf2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.